woensdag 18 april 2007

Wie zoeken we nog?










In anderhalve week zijn we al een heel eind gekomen. We hebben veel klasgenoten kunnen traceren, vaak ook met hulp van jullie. Iedereen is enthousiast en dat is natuurlijk hartstikke leuk!

wie hebben we al gevonden?
* Anne Ruth Ouwens * Andries Zwikstra * Jolanda den Otter * Harold Enser * Monique van 't Hoff * Hella Schoonewelle * Peter Visker * John Bakker * Linda Nijenboer * Astrid Lans * Paul Blokland* Irene de Bruin * Annemieke van der Weij * Arco Moerkerken * Martin Doff * Erik de Jong * Willeke Vlasblom * Robert Kuiper * Marcel de Goeij * Corrie de Kok * Leona van den Berg * Koos Verhulst * Wilco den Otter * Johan van Zijst * Wim Kruysifix * Aline Visser * Ivo Bouwman * Lisette Cooiman * Henri Gaal * Jan Roest * Frank de Klerk * Moreno Bijl

We wachten nog op een reactie van:

* Esther Knijn (blijkt al jaren in Zwitserland te wonen)

*** Jos den Boer en Koos Janssen hebben aangeven niet aanwezig te zullen zijn *** Esther Gelens houdt een slag om de arm ***

11 opmerkingen:

anne ruth zei

Hallo meiden,

Jullie zijn echt actief. ik probeer ook bij te dragen en kan via mijn moeder waarschijnlijk ook gegevens krijgen. Ook van Annemieke!

We houden contact!

groetjes, Anne Ruth

Anoniem zei

Zo, nu kan iedereen (ook zonder account) reageren op de berichten...

HALLO KLASGENOOTJES! Leuk jullie weer te zien, ook al is het voorlopig online. Zie uit naar ons weerzien!

Erik

Anoniem zei

Hoi,

Geweldig hoor, dat er zoveel oud-klasgenootjes zijn opgespoord ! Nu ik al die namen lees herleeft het verleden al een heel klein beetje.

Groetjes,
Hella

Anoniem zei

hee, wat leuk een reünie in het verschiet! spannend om iedereen weer terug te zien en hopelijk te herkennen.
groetjes,
Corrie

Anoniem zei

Hoi allemaal!

Wat leuk om een berichtje van Irene in mijn mailbox te vinden. Na doorlinken compleet met foto´s (dramatisch ...). Bij deze ben ook ik gevonden. 22 september noteer ik direct in mijn agenda. Superinitiatief. Mogelijk heb ik tips om Aline Visser te vinden. Naar welk e-mailadres kan ik deze mailen?

Leona

Anoniem zei

Wat leuk dat er eindelijk een reunie komt. Ben gelijk de foto's erbij gaan zoeken. Dat was toch wel even schrikken. Volgens mij is er geen foto van het laatste jaar. Wat ben ik nieuwsgierig naar iedereen!

Tot de 22e!

Groetjes,
Jolanda

Anoniem zei

Hallo oudklasgenoten,

Ik vind het leuk om jullie weer eens te zien.
Ik heb trouwens Henri gevonden en Jan Roest binnen kort ook.
Allebei via hun broer.

22 september staat vast.

Groetjes aan alle lezers.
Peter

Anoniem zei

Hallo allemaal

Heel leuk dat iedereen zo snel gevonden is.
Ik zal ook eens tussen alle ouwe foto's kijken.

Groetjes
Arco

Anoniem zei

Hallo oudklasgenoten,

Leuk dat nu bijna iedereen is getraceerd. Ik kijk dan ook bijzonder uit naar de reunie op 22 september. Kale koppen, grijze haardossen en bijzondere verhalen.
Irene en Astrid, helemaal top geregeld.

Groeten,

John

Anoniem zei

Bingo! ik ben ook gevonden. Het was natuurlijk wel een makkie voor Peter, of niet!
Leuk idee; reunie!!!!!!!
Ik ben graag van de partij.
tot dan, echt leuk.

Henri

Anoniem zei

Hallo allemaal,

Leuk van jullie te horen. Irene en Astrid, bedankt.

Koos J, je wilt je verjaardag toch zeker wel vieren in gezelschap van je 'oude' klasgenoten?! Een soort van verlaat kinderpartijtje . . . . .
Laat me raden, je wordt dit jaar 37. Ja, ja, met mijn geheugen is niets mis.

Koos (V)